هتل دورا
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل دورا یک هتل 4 ستاره است که در مرکز شهر استانبول واقع شده است و تنها 10 دقیقه پیاده تا میدان محبوب و شلوغ تکسیم فاصله دارد. اتاق های تهویه مطبوع دارای امکانات مدرن هستند و سرویس Wi-Fi رایگان در سراسر هتل قابل دسترس می باشد.

این هتل اتاق هایی ضد آلرژی را ارائه می دهد و آنها دارای تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و امکانات آماده سازی چای و قهوه و سبد میوه است. گاو صندوق سایز لپ تاپ نیز موجود است. هر اتاق منظره ای رو به شهر را ارائه می دهد.

صبحانه هتل همه روزه به صورت سرو سرویس در اختیار مهمانان قرار می گیرد و رستوران نیز غذاهای ترکی و بین المللی قابل سفارش را سرو می کند. در هنگام گوش دادن به موسیقی زنده آرامش بخش، شما می توانید یک نوشیدنی تازه در بار موجود در لابی بنوشید و لذت ببرید. خدمات اتاق نیز ارائه می شود.

مهمانان می توانند از خدمات تور و گشت و گذار در فضای سبز هتل استفاده کنند. بخش پذیرش 24 ساعته می توانند خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه ی اضافی تنظیم کنند. در طول روز، ترانسفر رایگان به میدان تکسیم وجود دارد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل دورا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: